blog111

blog111

blog111

blog111

سریال گوزل

سریال گوزل چند قسمت است و خلاصه قسمت آخر سریال گوزل فصل دوم و سوم با عکس های بازیگران سریال ترکی گوزل


قسمت آخر سریال گوزل,قسمت اخر سریال گوزل,سریال گوزل قسمت اخر ,آخرین قسمت سریال گوزل,خلاصه قسمت اخر سریال گوزل

قسمت آخر سریال گوزل,قسمت اخر سریال گوزل,سریال گوزل قسمت اخر,آخرین قسمت سریال گوزل,خلاصه قسمت اخر سریال گوزل

سریال گوزل چند قسمت است و خلاصه قسمت آخر سریال گوزل فصل دوم و سوم با عکس های بازیگران سریال ترکی گوزل

عوامل سریال گوزل Guzel  یا سریال از هم گسیخته  :

کارگردان سریال گوزل، جودت مرکان و نویسنده آن ایلدیز تونچ می باشند.

نام اصلی سریال گوزل، از هم پاشیده ( از هم گسیخته ) می باشد اما در دوبله پارسی این سریال، نام آن را به گوزل تغییر داده اند.

سریال ترکی گوزل درام از پربیننده ترین و پرطرفدار ترین سریال های ترکی ۲۰۱۴ – ۲۰۱۵ می باشد. در ژانر درام و عاشقانه ساخته شده است و از ۱ دسامبر ۲۰۱۴ پخش آن آغاز شده است و هم اکنون نیز در حال پخش است و تا ژوئن ۲۰۱۶۶ پخش آن به پایان خواهد رسید.


بازیگران سریال گوزل

ارکان پتکایا (Erkan Petekkaya) بازیگر نقش جهان

ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر نقش اوزان

آلینا بوز (Alina Boz) بازیگر نقش جهان غزل

لیلا تانلار (Leyla Tanlar) بازیگر نقش  ایسو

نورگل یشیلچای (Nurgül Yeşilçay) بازیگر نقش گوزل

گونش امیر (Güneş Emir) بازیگر نقش سولماز

ابرو اوزکان (Güneş Emir) بازیگر نقش دلارا


سریال گوزل چند قسمت است:فصل اول 94 فصل دوم 138 فصل 255


سریال گوزل قسمت آخر,عکس های سریال گوزل و خلاصه قسمت اخر سریال گوزل

سریال گوزل _خلاصه داستان قسمت آخر سریال گوزل Serial و داستان قسمت های فصل سوم

داستان قسمت آخر سریال گوزل فصل دومفصل دوم سریال گوزل
سریال گوزل محصول سال 2015 شبکه STARTV ترکیه و هم اکنون در حال پخش می باشد گذشته از اینکه این سریال بیننده های بسیاری را برای خود رزرو کرده است سریال برتر در حال حاضر این کشور می باشد. دارای داستانی شیرین و درامی به یاد ماندنی با حضور چهره های سرشناس چون ارکان پتک کایا , نورگول یشیلچای , ابرو ازکان , الینا بوز , تولگا تکین و نوشته بسیار قوی در قالب سناریو می باشد.


خلاصه سریال گوزل

این سریال داستان دو خانواده ای است که دختران آنها به علت نام خانوادگی مشابه جا به جا می شوند. یکی از دو دختر، جانسو دختر جهان و دیلارا گلپینار از ثروتمندان استانبول است٬ و دیگری هازال دختر گلسرن گلپینار است که شوهرش او را مدت هاست رها کرده است و مجبور است او را به تنهایی بزرگ کند. بعد از 15 سال آن ها متوجه این جا به جایی می شوند.


خلاصه قسمت اخر سریال گوزل / داستان آخرین قسمت سریال گوزل :
من فقط تو را برای پولت می خواستم تا مشهور بشم و اسپانسر کارهام بشی و غزل هم چاقو را از روی میز برمی داره و به پسره می زنه. معلوم نمی شه که می میره یا نه .فصل بعد مشخص می شه. دنیز مثل پدرش توی کارهایی خلاف می افته و جهان این را می فهمه و به ایسو می گه از دنیز دور بشه که ایسو هم لج می کنه  وپنهانی با دنیز عروسی می کنه. فعلا رابطه ی دلارا و هارون خوبه ظاهرا. راحمی با بابای دنیز صحبت می کنه و توی این صحبت ها مشخص می شه که راحمی به خاطر بدهی هاش می خواسته دخترش ر ابفروشه که دخترش یعنی خواهر جهان خودکشی می کنه. راحمی میاد خودکشی کنه که جهان می رسه می خواد اسلحه را از دستش بگیره که عایشه می اد توی اتاق و تیر به عایشه می خوره و ظاهرا می میره. پس احتمالا فصل بعد درباره ی انتقام گیری عمه ی هارون است که دو دخترش از طریق جهان کشته شده اند. ظاهرا جانان هم می خواد با اوزان از کشور خارج شده که اوزان توی فرودگاه قالش می زاره و جانان می مونه با کلی پول تقلبی.

کلا همه چیز معلق می مونه تا فصل سوم که به نظر جهان همش باید توی زندان باشه و یا اینکه دوباره این خانواده ی از هم پاشیده را به دور هم جمع کنه.سریال ترکی گوزل


قسمت آخر سریال گوزل

در ابتدای سریال، داستان آن به نحوی به تصویر کشیده می شود تا بیننده احساس سر درگمی نکند . دو دختر که به علت نام خانوادگی مشابه در دو خانواده با طبقه مالی کاملا متفاوت جا به جا می شوند . یکی از دو دختر، جانسو دختر جهان و دیلارا گلپینار از ثروتمندان استانبول است٬ و دیگری هازال دختر گلسرن گلپینار است که شوهرش او را مدت هاست رها کرده است و مجبور است او را به تنهایی بزرگ کند. بعد از ۱۵ سال آن هاا متوجه این جا به جایی می شوند.


عکس بازیگران سریال گوزل

خلاصه قسمت اخر سریال گوزل

گوزل سریال ترکی

قسمت آخر سریال گوزل,قسمت اخر سریال گوزل,سریال گوزل قسمت اخر,آخرین قسمت سریال گوزل,خلاصه قسمت اخر سریال گوزل

خلاصه قسمت اخر سریال گوزل / داستان آخرین قسمت سریال گوزل


مرتبط:

دانلود فیلم ایرانی 

بهترین سریال های ترکی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.