blog111

blog111

blog111

blog111

زیبایی

چیکار کنم باسنم برجسته باشد,بزرگ کردن ران وباسن,چکار کنیم ران و باسن هایمان بزرگ شود,چیکار کنم باسنم بزرگ بشه,راههای چاق شدن پایین تنه,چگونه باسن و رانی زیبا و بزرگ داشته باشیم,کرم میبلین,چگونه باسن بزرگ و زیبا داشته باشیم,چگونه باسنی خوش فرم داشته باشیم,چگونه باسنی بزرگ و خوش فرم داشته باشیم,چگونه باسنی برزیلی داشته باشیم,چگونه باسنی بزرگ و برزیلی داشته باشیم,چگونه باسنی زیبا داشته باشیم,چگونه باسنی بزرگ و برجسته داشته باشیم, چیکار کنم باسنی بزرگ و زیبا داشته باشم


وقتی می توانید با روش های طبیعی باسنی ایده آل داشته باشید چرا از آمپول بزرگ کننده ران وباسن استفاده کنیم که عوازض تایید نشده و همچنین تاییدیه ورزات بهداشت را هم ندارند استقاده کنیم؟!

در این پست 5 تمرین اختصاصی برای بزرگ کردن و زیبا شدن باسن ارائه می شود و همچنین رژیم غذایی سالم برای داشتن باسنی زیبا و کمری باریک معرفی می شود.

ورزشی برای خوش فرم کردن باسن و تقویت ماهیچه باسن و ران

1 –  اسکوات  بزنید.

 ‫چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم

در ابتدا فقط از وزن بدن خود برای این کار استفاده کنید بعد به تدریج این کار را با دمبل یا میله وزنه انجام دهید.

در حالی که پاهایتان را به اندازه عرض شانه باز کرده اید بایستید و اندکی به سمت جلو متمایل شوید. پشت خود را صاف نگه دارید و سرتان را رو به جلو و اندکی رو به بالا بگیرید.
نفس را به داخل بکشید و در حالی که پشت خود را صاف نگه داشته اید زانوهایتان را خم کنید.  تا جایی پایین بیایید که ران هایتان با کف موازی شود.
نفس را بیرون بدهید و پاهایتان را صاف کنید تا دوباره بایستید. در انتها زانوهایتان را قفل نکنید.
این سه ست را 12 تا 15 بار تکرار کنید. برای رسیدن به بهترین نتیجه با وزنه سنگین  8 تا 15 مرتبه تمرین را تکرار کنید.
برای ایجاد تنوع، اسکوات کامل یا  اسکوات اسپلیت را امتحان کنید. برای اسکوات کامل  بدن خود را تا حد امکان پایین بیاورید. برای اسکوات اسپلیت (مانند تصویر زیر)، یک پایتان را از پشت بلند کرده و روی نیمکت بگذارید وو با یک پا اسکوات بزنید.

2- قدم به جلو یا Lunge

برای انجام این حرکت نیز باید به تدریج وزنه بیشتری بردارید تا در نهایت یک میله با وزنه های سنگین استفاده کنید.

با پاهایی که به اندازه عرض لگن باز شده بایستید و یک قدم بزرگ به جلو بردارید.
در حالی که نفس خود را به داخل می کشید ، زانوهایتان را به آرامی خم کنید تا بدن تان پایین بیاید اما نگذارید زانوهایتان بیش از 90 درجه خم شود.  زانوی جلوی شما باید درست در بالای قوزک پای جلو باشد.
نفس را بیرون بدهید و همزمان پشت خود را بالا ببرید تا به حالت ایستاده برسید و این کار را با پای دیگر تکرار کنید.
همین تمرین را به سمت عقب انجام دهید(مانند شکل زیر). در همان وضعیت اولیه بایستید اما یک قدم به سمت عقب بردارید.
شما می توانید این تمرین را 25 مرتبه برای هر پا تکرار کنید و مانند تمرین اسکوات در حالی که وزنه سنگین در دست نگه داشته اید تمرین را 8 تا 155 مرتبه تکرار کنید.

3-  قدم به بالا

یک میله یا وزنه را در دست خود  نگه دارید و در مقابل یک سکو بایستید.
با یک پا از سکو بالا بروید و خود را به جلو بکشید در حالی که پای دیگر را به سمت بالا می برید.
بدون این که با پای دوم سکو را لمس کنید زانویتان را تا کمر بالا بیاورید و بعد پای خود را روی زمین و به موقعیت اولیه برگردانید.
این تمرین را 8 تا 155 بار تکرار کنید.

4- با پای سفت وزنه برداری کنید.

در مقابل یک میله با وزنه بایستید. پای شما باید به اندازه عرض شانه تان باز باشد.
در حالی که نفس خود را داخل می دهید با پشت صاف زانوهایتان را خم کنید. خود را پایین بیاورید تا بتوانید   با دست هایتان که به اندازه عرض شانه از هم فاصله دارند میله را بگیرید.
در حالی که نفستان را بیرون می دهید ، زانوها ، مفصل ران و تنه را صاف کنید تا وزنه را بالا بیاورید و صاف بایستید سپس سینه را بیرون بدهید، تیغه شانه تان را به عقب بکشید و عضلات سرینی را به هم فشار دهید.
به آرامی وزنه را پایین بیاورید تا به موقعیت شروع تمرین بازگردد اما وزنه را روی زمین رها نکنید.
تمرین را 8 تا 155 بار انجام دهید.

5- بدون وزنه تمرین کنید .

 ‫چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم

اگر هیچ وزنه ای در اختیار ندارید نگران نباشید . چند حرکت به شما معرفی می کنیم که برای انجام آن ها نیاز به وزنه ای ندارید.

پل زدن:  روی پشت دراز بکشید به طوری که کف پاهایتان روی زمین و زانوهایتان زاویه 45 درجه داشته باشد. در حالی که دست ها و بازوهایتان روی زمین است ، مفصل ران را تا جایی که می توانید از روی زمین بلند کنید و عضلات سرینی را سفت کنید.  سپس به حالت اولیه بازگردید. این تمرین را نیز 8 تا 15 بار تکرار کنید.

بلند کردن پا از طرفین : روی پهلو دراز بکشید و پای بالایی را بلند کنید. مفصل ران را صاف نگه دارید و زانویتان را رو به جلو بگیرید.

شنا با دست و پای مخالف : در وضعیت شنا رفتن قرار بگیرید به طوری که دست هایتان روی زمین به اندازه عرض شانه ها از هم فاصله داشته باشند. بدنتان صاف و انگشتان پا پشت سر شما روی زمین قرار بگیرد. دست راست و پای چپ را همزمان تا جایی که می توانید بلند کنید، نگه دارید و دوباره به موقعیت شروع بازگردانید. همین کار را با دست و پای مخالف انجام دهید.

چگونه کمری باریک داشته باشیم و باسنی بزرگ و رژیم غذایی سالم

چگونه کمری باریک داشته باشیم:کم کردن اندازه دور کمر در حالی که اندازه باسن افزایش یابد، تلاشی سه شاخه است: تغییر رژیم غذایی و مصرف مکمل های غذایی لازم برای کاهش چربی اطراف کمر،انجام روش های زیبایی با طب سوزنی جهت کاهش چربی های های اضافی پهلو و شکم و رشد موضعی باسن، انجام ورزش های قلبی عروقی برای سوزاندن بیشتر چربی تمام بدن و انجام ورزش های پا برای افزایش اندازه عضلات باسن و ران.
اگر این رژیم را به درستی دنبال کنید، از چگونگی و سرعت نتایج شگفت زده خواهید شد. باسن و بالای ران بزرگتر و کمر کوچکتر به نظر متقابل با هم هستند. موفقیت در یک مرحله،موفقیت در مراحل دیگر را افزایش خواهدد داد.مصرف کربوهیدرات های ساده و غذاهای دیگری که انرژی بلند مدت در اختیار شما قرار نمی دهند را کاهش دهید. این شامل نان و برنج سفید، شکر تصفیه شده، الکل می شود. این غذاها به اندازه ای که همتایان پیچیده آنها مثل شکر قهوه ای و برنج و نان تصفیه نشده و سبوس دار و فیبر دار به شما انرژی می دهند، نمی دهند و بنابراین شما به خوردن بیشتر نیاز پیدا می کنید.

غذاهای فیبردار زمان بیشتری می برد تا هضم شوند و در مقایسه با کربوهیدرات های ساده اما همان میزان انرژی را آزاد می سازند و این به معنی هست که شما لازم نیست زیاد بخورید.محتوای فیبر به طور موثری محتوای کربوهیدرات اضافی را کاهش می دهد.پروتئین بخورید به ویژه درست پس از تمرین وزن، پروتئین (به علاوه کربوهیدرات ها) برای ساخت عضلات از جمله عضلات باسن استفاده می شود.

شنا بروید. مطمئن شوید پا صاف است. پنجه را خم کنید تا بدن را روی قوس پنجه بکشید. همین که بدون وزنه توانستید در این کار مهارت یابید، با افزودن تدریجی وزنه شروع کنید تا به میزانی برسید که در مرتبه 8 تا 12 حرکت، برایتان چالش بر انگیز باشد. این رنج اصلی عضله ساز است.
با زانوی خم شده و حرکت باسن به سمت عقب اسکوات را آغاز کنید.بالای پا (ران) باید موازی با سطح زمین قرار بگیرد. قوزک پا و باسن باید تقریبا هم را لمس کنند. این ورزش بر روی تمامی پا کار می کند و نیز فشار را بر از زانوو بر می دارد.تمرینات با وزنه بهتر است تحت نظر مربی در باشگاه یا منزل باشد.

مرتبط:برای سفید شدن پوست صورت چه باید کرد

 ‫چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم و چیکار کنم باسنم زیبا باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.